NBFM home training: MOMMY + KIDS WORKOUT

image1Samen met een NBFM mama en haar lieve dochtertje Guusje heb ik een workout met jullie opgenomen. Zoals alle NBFM workouts kun je ook deze weer thuis doen. Het is wel een andere insteek dan dat je gewend bent, want deze training is vooral gericht op plezier en quality time met je kindje. Daarbij train je natuurlijk wel meteen je buik, benen, billen en armen, win-win als je het mij vraagt!

Regelmatig hoor ik dat de kindjes van de mama’s die ik train ook graag gezellig mee willen doen. Een van die mama’s is Marloes van guusje.geluk en daarom hebben wij samen besloten om een 10 minuten workout te maken waarin je zelf kunt trainen en je kindje spelenderwijs mee kan doen. Geen verplichtingen, gewoon een momentje voor jullie samen.

Wat heb je nodig?

Een matje, een bal ( niet noodzakelijk) en een verhoging in je tuin of de bank voor het dippen.

Oefeningen:

  • Plank: deze kun je tegen de muur, op je knieën of op je tenen doen
  • Squats
  • Hipbridge
  • Zwieren/ Zwaaien
  • Buikspieren
  • Dippen

Je kunt zelf het beste beoordelen of je kindje(s) oud genoeg is om mee te doen. Mocht dit niet zo zijn dan doe je hem lekker alleen.

Wij zouden het super leuk vinden als je ons via instagram laat weten of jij en de kindjes de workout leuk vonden! Hoe doe je dat? Maak een foto of filmpje voor/ tijdens/na de workout en tag @newborn.fit.mama &  @guusje.geluk

DISCLAIMER: meedoen op eigen gezondheidsrisico. Een arts kan beoordelen of je mag sporten. Bij blessures kun je het beste een professional inschakelen en aangepaste oefeningen doen. Luister goed naar je eigen lichaam en naar dat van je kindje.

Liefs,

Kimberly

Reacties

Er zijn nog geen reacties.