KELLY CARESSE & NBFM: HOME WORKOUT 15 MIN

THE HOME WORKOUT IN 15 MIN!

Ja, daar is hij dan, de workout die jij gewoon thuis kunt doen. En dat allemaal in maar 15 minuten!

fit5

 

 

 

 

 

 

Samen met Kelly van kellycaresse.nl heb ik deze video ontwikkeld. Wij hebben er voor gekozen om een workout te filmen waarin jij je hele lichaam traint, en waar zowel kracht als cardio oefeningen in voor komen.

LET’S GO! 

Wat heb je nodig?

  • Een stoel
  • (yoga)matje
  • 2 flesjes water of dumbels
  • timer (bijvoorbeeld op je telefoon)

 

Home workout schema:

Plank recht: 30 seconden

Plank schuin links: 30 seconden

Plank schuin rechts: 30 seconden

Stoel squat: 3 x 8 herhalingen

Tricep dips: 3x 8 herhalingen

Bicep lunge: 3 x 8 uitstappassen voor beide kanten. Verhoog de intensiteit door eventueel gewichtjes erbij te gebruiken.

Push-ups (knie of tenen): 3 x 8 herhalingen. Afhankelijk van je niveau kies je voor op je knieën of tenen.

Bil-oefening: 3 x 8 herhalingen

Hip bridge: 3 x 8 herhalingen. Zorg dat je goed in die billen knijpt!

Cardio!

Jumping jacks – Hakken billen – Knieheffen: 30 seconden

 

Wij zijn super benieuwd hoe je de workout hebt ervaren! Heb je hem helemaal af kunnen maken? Had je misschien juist zin in meer? Mocht dat zo zijn dan komt dat goed uit. Er komt namelijk binnenkort, in samenwerking met kellycaresse.nl, een train je buikspieren in 5 minuten workout online. 

LIEFS,

Kimberly

 

Disclaimer: Meedoen op eigen gezondheidsrisico. Een arts kan beoordelen of je mag sporten en welke sporten voor jouw lichaam geschikt zijn. Bij blessures kun je het beste een professional inschakelen en aangepaste oefeningen doen. Luister altijd goed naar je lichaam en bouw oefeningen langzaam op. 

 

 

Reacties

Er zijn nog geen reacties.