5 minuten buikspieren workout video!

 

Dia16-450x253

2dbff52f-a62a-417f-9111-27a23623722c

 

 

 

 

 

 

JA het kan echt! Je buikspieren in 5 minuten trainen. En dat doe je gewoon thuis, met deze video. Samen met Kelly van kellycaresse.nl heb ik deze 5 minuten buikspieren training video gemaakt.  Het enige dat je nodig hebt is een matje. Doe je mee?

De 5 minuten buikspieren workout:

De oefeningen in schema:
30 x Ab crunches recht vooruit
30x Side crunches: Zijkanten van je enkels aantikken (beide kanten)
30x Legs in and out : Benen naar binnen en buiten duwen. Buik goed aanspannen.
15x Legs up and down: Je benen uitstrekken en omhoog/omlaag bewegen. Buik aanspannen, dit voel je in je onderbuik.
15x Fold up Side crunch beide kanten: Op je zij jezelf inklappen. Goed in je zij knijpen.
Daarna 100x ab crunches recht (of zo vaak je kunt).
Span tijdens de hele workout je buikspieren goed aan, dit zorgt voor een maximaal effect. De workout is van korte duur, daarom is het van belang je maximaal in te zetten (op eigen niveau).

Wij zijn ontzettend benieuwd hoe je het vond? Ben je van plan om hem vaker te gaan doen deze week?

Liefs,

Kimberly

 

Disclaimer: Meedoen op eigen gezondheidsrisico. Een arts kan beoordelen of je mag sporten en welke sporten voor jouw lichaam geschikt zijn. Bij blessures kun je het beste een professional inschakelen en aangepaste oefeningen doen. Luister altijd goed naar je lichaam en bouw oefeningen langzaam op.